loading...
موزیکستان|دانلود اهنگ جدید,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن
sajad بازدید : 49 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام احساس آواره با کیفیت عالی و همراه با متن آهنگ

ترانه : امید علیجانی ، آهنگ : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران


http://www.pro.uploadpa.com/?file=1405421657127900_Saman-Jalili-Ehsase-Avareh.jpg

 

دانلود آهنگ در ادامه مطلب..

 

 

MP3 – 320

Saman Jalili – Ehsase Avareh

MP3 – 128

Saman Jalili – Ehsase Avareh

منو یادت میاد یا نه من از دیروز تو میام

یه مشت احساس آواره هنوز جا مونده تو دنیام

نبر بی راهه ذهنت رو منم یادی که پر پر شد

منو می شناسه عقلی که یکم کم حافظه تر شد

بگیر بالا سرت رو تا ببینی چی ازم مونده

تو این مدت چه آتیشی منو اینجوری سوزونده

چرا چشمات رو می بندی روی تصمیم دیروزت

من منم من مرد رویاهات چشات که شد اینجوری پا سوزت

که شد اینجوری پا سوزت

 

میذاری این عشق و بازی تا نشه تو حقمون اجهاف

یکی که بی طرف باشه نذاره پاشو رو انصاف

تو دستای بی رحمت منو دنیای مجروهم

جای سالم اگه دیدی بزن من کوه اندوهم

بگیر بالا سرت رو تا ببینی چی ازم مونده

تو این مدت چه آتیشی منو اینجوری سوزونده

چرا چشمات رو می بندی روی تصمیم دیروزت

من منم من مرد رویاهات چشات که شد اینجوری پا سوزت

که شد اینجوری پا سوزت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 993
  • بازدید سال : 4,774
  • بازدید کلی : 25,652